Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Zion

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Hurricane

Hi allemaal!
Ok, al onze hotels tot nu toe waren meer dan prima maar deze is wel heel erg lekker!! Vandaag de hele dag rondgelopen in Zion. Wederom groots en indrukwekkend maar op de een of andere manier zijn we toch meer bezig met eekhoorntjes, blauwe vogeltjes en ezelherten, dat zijn herten met ezelsoren. Ik dacht zelf ook dat het een geintje was maar nee hoor, het bestaat echt!
Waren we in Central Park nog pinda's aan het kopen om eekhoorns te lokken, na alle waarschuwingsborden dat ze bijten en de pest overbrengen rent ze hysterisch gillend weg als er zo'n schatje naar haar toe komt.....zo grappig!
Het was heet, heel erg heet dus we kwamen in het hotel en konden gelijk een duik in het zwembad nemen, en nog een, en nog een, zooooo lekker na een dag stofhappen in de woestijn.
Het is zo gek, je hebt een bepaald beeld van Amerika voor je afreist en dat beeld klopt. De natuur is prachtig en heel afwisselend, we komen geweldige diners tegen en echte cowboystadjes zijn er ook genoeg. Ik ben zo positief verrast door de instelling en vriendelijke aard van de Amerikanen. In Frankrijk struikel je over onaardige Fransen maar hier?? Ik heb nog geen onaardige Amerikaan ontmoet, dat geldt zelfs voor Myrthe en dat wil wat zeggen ;-) Daar kunnen wij in Europa een groot voorbeeld aan nemen.
We staan te popelen om morgen naar Vegas af te reizen, al jaren de favoriete stad van Ravelle. Daar heb ik trouwens morgenochtend een date mee, we gaan om 7 uur zwemmen. Sluipen we de kamer uit...hoewel sluipen niet echt nodig is..de rest is toch nooit wakker te krijgen!!! En daarna op naar die stad die zo geweldig tot de verbeelding spreekt...nieuwsgierig!
X Brigitte

• 22 Juli 2013 - 06:43

Brigitte Veth:

Hi Karin, wat lief dat je bij Henk bent langsgeweest! Wij maken ons ook zorgen maar willen in ieder geval verder met jouw suggestie van het dok-team als we terug zijn. Hier kun je de hitte het beste beschrijven als een soort sauna waar je in stapt zodra je de auto verlaat maar ja....schijnt normaal te zijn in de woestijn! En daar zitten we al dagen in...

Sab, eerst Vegas en daarna naar de reuzenbomen in King's ....daarna San Francisco! Je kunt hier inderdaad prachtige tochten lopen maar in de zomer is dat niet te doen....veel te heet!!

Karin, ik hoor dat we een nichten- en nevendag gaan meemaken? Geen bergbeklimmers in Zion vandaag want ook die vinden het te heet! Alleen heel veel rangers die stuk voor stuk roepen dat je veel moet drinken.

Eindje gewandeld naar de meest zielige waterval ever....Marinde konden we bijna reanimeren maar dat kan natuurlijk ook een geweldige acteerprestatie van haar kant zijn ;-)

• 22 Juli 2013 - 09:33

Ninna:

Wooooow! Wat klinkt en ziet het er allemaal cool uit wat jullie allemaal doen en beleven. Gaaf hoor!!!
    Heel veel plezier in Las Vegas.. En ik verwacht natuurlijk wel een casino avontuur in het
    Bellagio casino ;-)

xxxx

• 22 Juli 2013 - 16:14

Oma Nelly:

hai lieve allemaal
    blij dat jullie er weer zijn dan kan ik weer genieten van alle prachtverhalen.jullie krijgen leuke reacties
    en tips!wat fijn dat het met henk goed gaat en dat hij het daar naar zijn zin heeft.
    brigitte het was vast heerlijk met je date in het zwembad.
    ik wordt nu al heel nieuwgierig naar alle foto's ze zijn vast super
    het is hier nu heel warm 30 gr. maar de katjes genieten en zwerven nog lekker buiten in de tuinen.
    lieve peter,brigitte,myrthe,ravelle en marinde heel veel plezier in vegas en wat er verder nog is en een
    dikke holland knuffel van oma nelly.xxxxx

• 22 Juli 2013 - 19:53

Anja:

Hidiho All Americans,

Jullie gaan vast emigreren naar de States als ik het allemaal zo lees. Ga dan Please in NY wonen, dan kom ik een keer op bezoek tussen het shoppen door :).
    Die verlaten stukken high road en woestijn lijkt me niks, maar goed als jullie in The Dodge blijven vind ik het best.
    Hier is het intussen ook desert geworden sinds de temperaturen boven de 30 graden zijn gekomen. Niet lekker als je werken moet.
    Ik schaam me diep want ik ben nog niet bij Henk geweest maar dat gaat zeker volgende week gebeuren, het is mij nu te warm voor een opbeurend bezoekje.
    NU genieten maar jullie en maak veel foto's, want ik wil de hele reis nog een keer in foto zien! Dikke kleverige warme knuffel van ons!

• 24 Juli 2013 - 21:56

Sabrina:

Hé grote gokkers!! Hebben jullie alles vergokt in Vegas?!? incl. laptop e.d.?!? Twee dagen geen bericht is wel verdacht hoor... de gokautomaten zijn blijkbaar een heel goed alternatief voor FB :)