Hellingproef, vesten en classic cars. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Hellingproef, vesten en classic cars. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Hellingproef, vesten en classic cars.

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Na de overweldigende bomen in het Giant Forrest zijn we gisteren opnieuw de Siërra Nevada ingetrokken naar het ook prachtige Yosemite Valley, daar hebben we aan de Merced river geluncht en de eendjes gevoerd.... We konden de beren niet vinden:) In de middag via opnieuw een misselijkmakende maar o zo mooie bergweg naar het vergeten mijnwerkers plaatjes Jamestown. Daar overnacht in het Railway Motel wat verder volzat met oudere Amerikanen met de mooiste oude klassieke auto's er was een classic car festival.. Het hele plaatje straalde de sfeer van 100 jaar geleden uit, bijzonder. Vandaag al vroeg op weg naar San Francisco..over de Baybridge de stad in zodat je de Golden Gate goed kan zien...maar helaas....mist. In de stad op zoek naar de Apple store voor Brigitte d'r laptop..Dat was een ervaring op zich met de auto dwars door de stad incl chinatown heuvel op heuvel af..Sommige zijn zo stijl dat het onmogelijk lijkt er op of af te rijden. Gelukkig bleek de winkel vlak bij ons Motel te liggen. We zitten echt super centraal in Lombardstreet op 15 mini lopen van Fishermanswharf en dichtbij winkels.
We konden al vroeg op de kamer terecht en zijn de hele middag op pad geweest..De laptop wordt gemaakt en we hebben zeeleeuwen gezien bij pier 39. We moesten erg wennen aan de frisse wind en de temperatuur, na 3 weken te minste 30 Gr. Nu onder de 20.. Morgen gaan we eerste naar Alcatraz daarna verder de stad verkennen..

Groetjes, Peter

• 31 Juli 2013 - 16:29

Anja:

Hallo allemaal, jullie hebben een geweldige trip tot nu toe, wat een enorm mooi landschap.
    Ik ben net bij opa Henk geweest, gezellig een uurtje gekletst, het ging naar omstandigheden best goed met hem. Het eten is lekker, de verzorging goed en hij wil daar wel een vast plekje. Proberen de lange wachtlijst te omzeilen :). En hij is heel goed bij de wekker, morgen wordt de kleine meid 10, hij weet t allemaal nog prima.
    Alvast van harte gefeliciteerd Marinda, koop maar het grootste ijsje dat je kunt vinden!
    Veel plezier nog en een goede terugreis alvast!
    Xx Anja