Coming home!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Coming home!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Coming home!!!

Door: Allemaal

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

03 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi allemaal !

San Francisco was leuk, maar koud dus snel naar het zonnige zuiden.
Ennnn op 1 augustus was Marinde jarig. ze vond oma's kaarten heel mooi, vooral die met de prinsessenjurk. Ze heeft ook nog leuke cadeautjes van der zussen gehad, maar ze is nu wel heel nieuwsgierig naar het grote cadeau wat thuis op haar staat te wachten. Ze kreeg in het hotel ook nog een cadeautje, een gratis update naar een kings suite. Dat was een vette kamer ! We hebben onderweg nog een strand vol zeeolifanten gespot.

We zijn gisteren nog naar het leukste gedeelte van LA geweest, Santa Monica en Venice Beach. Zelfs Ravelle heeft daar, na lang aandringen, haar laatste geld uitgegeven. Myrthe en Marinde hebben daar veel minder moeite mee, daar is het een soort doorgaande flow :)

Venice is zo leuk, allemaal aparte mensen en een heerlijk sfeertje. Wat zijn die skateboarders goed ! In Santa Monica zijn Marinde en Myrthe in een misselijkmakend over de kop dingetje geweest. Die was zo heftig dat Marinde naar Myrthe schreeuwde : niet meer over de kop !! Het was hilarisch.

We hadden vannacht een onwijs lekker hotel met sauna en zwembad. We hadden heel slim bedacht dat als we vroeg op zouden staan, we dan in het vliegtuig zouden kunnen slapen. Om 6 uur vanochtend vond iedereen dat toch een minder goed idee, maar om half 7 hebben we ons uit bed gehesen en zijn we het zwembad in geplonsd. Dat vonden we zelf best stoer.

Nu zitten we op het vliegveld te wachten tot we kunnen boarden. We vliegen KLM, dus we hopen op leuke filmpjes en dankzij ons gezwem misschien nog een dutje voordat we morgenochtend om 9 uur landen op Schiphol.

Tot snel allemaal !
Dikke knuffel van de vetjes :)

• 03 Augustus 2013 - 22:03

De Broekmannen :

Wat jammer, weer naar huis toe! Wij hebben heerlijk mee kunnen genieten van jullie belevenissen aldaar. We moeten maar snel afspreken dan kunnen we nog meer verhalen horen! Bedankt voor jullie gezellige blogs en een veilige terugreis. Sterkte alvast met het tijdsverschil en de jetlag!
    Groeten,
    Karin & wilf

• 04 Augustus 2013 - 09:48

Ramon En Inge Van Berkum:

Was het niet vreselijk om de auto weer in te moeten leveren of hebben wij daar alleen laat van?

• 04 Augustus 2013 - 15:28

Manon:

Welkom thuis! Nu lekker bijkomen, want volgens mij hebben jullie daar nog een vakantie voor nodig ;-). Bedankt voor de mooie verslagen. Het was leuk om mee te genieten.

Tot gauw! Liefs, Manon

• 04 Augustus 2013 - 23:13

Monique En Fleur:

wat is het snel gegaan zeg die 4 weken,jullie hebben vast de vakantie van je leven gehad,wat fantastisch om zo mee te kunnen leven dankzij de verslagen!bedankt,rust lekker uit en ik vermoed dat fleur wel snel zal bellen hihi!liefs van ons!

• 11 Augustus 2013 - 23:04

Samantha Van Heijst:

Welkom thuis zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad en ervan genoten maar o wat was hij snel voorbij jammer :(