Sequioa's - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Sequioa's - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Sequioa's

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Fresno

Hallo allemaal!
Kwamen we gisteren eindelijk aan bij de mammoetbomen, de Sequioa's. Wat zijn die groot!!! Eerst even naar het bezoekerscentrum, daar kwamen we erachter dat ik de dag er voor na het zwemmen toch echt een coyote tegen het lijf was gelopen. Nog mazzel dat het schatje geen honger had...of misschien was ik niet mals genoeg :) We zien zoveel dieren hier, kolibrietjes en bij de Sequioa's ook een basher. Dat is een soort megahamster, denk maar aan een hele grote kat. Dat beest lag heerlijk tussen de wortels van een omgevallen boom te luieren, als er een cocktail naast had gestaan had hij zo in een film mee kunnen doen. Verder natuurlijk prachtige natuur, tot groot verdriet van de meiden nog een aardig stuk gelopen (hoewel ze dat achteraf best leuk vonden). Na een lange dag buiten weer een hotel opgezocht. Deze ligt vlak bij Yosemite, verschillende gebouwen verspreid over het terrein midden in de natuur. Helemaal leuk, wel koude zwembaden maar dat is misschien ook even wennen na de woestijntemperaturen. O ja, temperaturen zijn hier heerlijk. Rond de 30 graden dus iedereen leeft weer op, wij zijn duidelijk niet gemaakt voor een leven in de woestijn :)
X Brigitte

• 27 Juli 2013 - 23:12

Ramon En Inge Van Berkum:

Blijft machtig om te zien die giga bomen, grtz ramon

• 29 Juli 2013 - 19:54

Monique :

geweldig die verslagen!!wat een fantastische ervaringen doen jullie op..leuk dat we zo mee kunnen genieten!!!liefs van hier en knuf van fleur voor marinde xxxx