San Fransisco dag 2 en 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu San Fransisco dag 2 en 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

San Fransisco dag 2 en 3

Door: Ravelle

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

We zijn de tweede dag naar Alcatraz geweest, dat was supercool! Letterlijk. Het was er koud en kil en je hoorde de wind ruisen. De cellen waar de gevangenen inzaten waren echt superklein, er was maar net ruimte voor een bed en een wc pot en de tafel kon je maar nauwelijks een tafel noemen.je kon sommige cellen inlopen en dat zorgde natuurlijk voor een dramatische fotosessie. Ook maakte Myrthe een schokkende opmerking: als je moet poepen, kan iedereen het ruiken!

De derde dag was fietsdag. Dat was lachen! Ik en mama op een tandem, ik denk dat iedereen zich wel voor kan stellen hoe dat ging. Whaaaaa! papa en Marinde gingen ook samen op een tandem en Myrthe ging op een normale fiets. Zo gingen we over de golden Gate.

Xx ravie