Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Ravelle

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

26 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

What happens in Vegas stays in Vegas

Maar omdat het anders een ongelofelijk saai verslag zou zijn, zal ik jullie toch maar wat meer vertellen :-p. Vegas was echt supercool!!! Heb nog nooit zo'n hysterische stad gezien. Op het ene moment sta je naar een achtbaan te kijken, daarna ga je op de foto met de eiffeltoren en voor je het weet ben je bij ons hysterische,lichtgevende en heel roze hotel flamingo ( ik heb nog nooit zo'n groot hotel gezien) we hebben in de avonden natuurlijk op de strip gewandeld en dat was bloodyhot!!! In het begin probeer je het te negeren, maar voor je het weet heb je een diepgaand gesprek over kontzweet, ooglidzweet, voorhoofdszweet en diverse andere soorten lichaamszweet. Gelukkig hadden we genoeg afleiding door dansende fonteinen, zinkende schepen en twee cupido's die nogal op leeftijd waren. Ondanks dat schokkende beeld was Vegas te gek en Myrthe besloot onmiddellijk dat ze hier naar terug moet gaan wanneer ze 21 is.

Viva las Vegas babeeeeee :-D

• 26 Juli 2013 - 08:37

Sabrina:

mis in het rijtje rugzakzweet ;)
    maar dat is zo'n ongewoon soort zweet, heel zeldzaam.
    Zijn er geen 'kindercasino's' of zoals ze hier heten: speel- en gokhallen?
    komen jullie nog beroemdheden tegen of lopen die niet in het wild rond?