grand canyon he holeee jee. - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu grand canyon he holeee jee. - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

grand canyon he holeee jee.

Door: Marinde

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

hallo allemaal fijne middag...eh ochtend......eh avond ....eh wat dan ook.
vandaag gingen we naar de grand canyon het is echt heel mooi.
ook heb ik een een klein beetje saaie film over de grand canyon gezien. ik moet dit keer op het rolbed( ik lag steeds op de lekere bedden) beste rolbed ever eigenlijk lig ik weer op het beste bed hi hi!

toen gingen we in een helikopter na lang wachten en een redeningsvest dat te strak zit omdoen was het vet cool!!!! ;D
en vet mooi.

toen liepen we de avond 4daagse in de grand canyon maar door papa liepen we veel meer grrrr


toen kwamen we ook een crypie eenkhoorn tegen (de eenkhoorn van de foto) hij ging achter me aan.


en er was een enge enorme vlinder die op me ging zitten.

tot later dikke knuf ik mis je xxx indie.



  • 19 Juli 2013 - 07:46

    Inge:

    Oh wauw met een helikopter lijkt me ook heel gaaf! We missen jullie ook allemaal hoor!

  • 19 Juli 2013 - 15:21

    Manon:

    Wat een leuke avonturen allemaal! En wat zien jullie veel. Ik kijk alweer uit naar het volgende verhaal! Liefst zonder enge beesten ;-). Liefs Manon

  • 19 Juli 2013 - 17:53

    Manon:

    Hai Brigitte,

    Ik heb je een mail gestuurd van een afbeelding die mam voor je heeft gemaakt. Ik weet niet of je dat kan bekijken, maar ook niet hoe ik het anders naar je toe krijg. Ik hoor het wel. Liefs Manon

  • 20 Juli 2013 - 16:54

    Oma Nelly:

    lieve schatten
    wat maken jullie toch veel bijzondere dingen mee(wandelen door de grand canyon suuuuuuper )
    en marinde heeft maar geluk met haar goede slaapplek,ik mis jou ook hoor eigenlijk mis ik jullie allemaal,maar ik vindt wel dat jullie echt een supermooie vakantie hebben en ik ben echt blij dat jullie daar zijn.
    dat vindt ik echt fantastisch en de katjes zijn blij met me.
    als ik aankom staan ze voor de voordeur te wachteen(alledrie),dan de tuindeur open en ze rollen naar buiten!!
    vervolgens komen ze binnen tien minuten weer terug en bedelen ze om wat lekkers,daarna gaan ze
    lekker naar buiten,want het is hier mooi weer.
    maar voor ze naar buiten gaan geef ik ze altijd een knuffel van jullie ,als ik wegga ook en tussendoor
    van mij.o, daar komen ze weer......eeeeten!!!!!
    en voor myrthe,ravelle en marinde hele lieve katteknuffels en kopjes van janneke,siepie en muisje.
    dag lieve allemaal tot volgende keer.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxvan mij

  • 20 Juli 2013 - 18:09

    Brigitte Veth:

    Hallo allemaal, laptop wil niet opstarten dus tot las Vegas helaas geen foto's bij de verslagen, in las Vegas hopen we dat de Apple store het probleem kan oplossen. Manon, als je de afbeelding stuurt naar boekhouding@borsato.nl kan ik het bekijken. Privé mail kan ik niet ophalen, alleen werkmail. Mam geef de katten een dikke knuffel van ons en we knuffelen ze over 2 weken zelf weer volop!!!
    Xxx Brigitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 13449

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: