palm springs en lake havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu palm springs en lake havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

palm springs en lake havasu

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

16 Juli 2013 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

goede morgen/middag/avond

ik zit nu in het resort (of resurt, toch oma ?) in lake havasu city. het is hier heeett, maar dan ook echt heel erg heet. het is overdag ongeveer 42 graden en zo blijft het nog wel een tijdje.

gisteren kwamen we rond 1 uur aan in palm springs, maar we konden pas om 4 uur de kamer in. mama en papa kwamen toen met het briljante idee om even door de hoofdstraat te lopen. het was toen 44 graden en we waren blij dat we weer terug zijn gekomen bij de auto. daarna zijn we naar ons hotel gegaan en zijn we in het zwembad gesprongen. het zwembad was op goede temperatuur voor mama want het was gewoon warm.

toen we klaar waren met zwemmen gingen we slapen. we hadden twee kamers, ravie en ik hadden er eentje en vaat, mama en marinde deelden een kamer. ravelle en ik hadden eerst nog een tijdje tv zitten kijken, maar toen we hadden besloten om te slapen en het licht uit deden zagen we ineens dat er een glow in the dark tekening op het plafond stond. dat was echt dood eng, dus toen hebben we mama maar gehaald en die sliep toen bij ons.

de volgende ochtend reden we door de woestijn naar lake havasu city. onderweg hadden we nog pitstops gemaakt bij de mac en bij wallmart. de wallmart vond ik echt vet leuk, alles is hier zo goedkoop ! john frieda voor 5 dollar (myrthe, als ik voor je mee moet nemen moet je het even zeggen) make-up is hier ook de helft van de prijs en haarkleuring is ongeveer 3 dollar. echt super chill !!

we hadden het idee om wat te eten te halen en dan bij het meer gaan zitten eten, eenmaal aangekomen bij het meer kwamen we erachter dat het pittig hard waaide. we hebben daar wel ons eten op gegeten, maar toen we ook nog aangevallen werden door wespen zijn we toch maar weer naar het hotel gegaan. daar hebben we met zijn allen disney channel zitten kijken.

vandaag gaan we richting de grand canyon !!

ciaaooo xx myrthe

  • 17 Juli 2013 - 08:34

    Sabrina:

    Ziet er super uit... hoop dat jullie vandaag zon hebben voor de views, maar niet met dezelfde temperatuur.
    Boven de 40 graden is echt om flauw te vallen... dat deed ik tenminste altijd als mijn ouders met zulke temperaturen wilde sight see-en. Nu ook de inkopen van wallmart nog in jullie koffers zien te krijgen :D?!? Dat wordt niet één extra koffer terug, maar 2!! Een vriendin van mij doet graag voor een heel seizoen kleding inkopen in Amerika in plaats van in Zwitserland, krijgt ze 3x zoveel voor hetzelfde geld. Dus echt jongens... het overgewicht bij betalen dat haal je er wel uit ;)

  • 17 Juli 2013 - 11:28

    Oma Truus:

    Ik ben eventjes thuis en lees met belangstelling jullie verslagen.Wat mooi allemaal en wat
    genieten jullie zo te zien, alleen wel erg heet.
    Leuk dat jullie nog aan mij denken in het resurt of moet ik toch resort schrijven ?
    De plaatjes bij de verslagen vind ik erg leuk om te zien.
    We gaan straks naar N.B., kano's ophalen en vrijdag terug naar de camping.
    Het blijft hier nog heerlijk zomers weer.
    Op naar de Grand Canion, het avontuur tegemoet.
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 13450

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: