Venice Beach en Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Venice Beach en Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Venice Beach en Beverly Hills

Door: Ravelle

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

14 Juli 2013 | Verenigde Staten, Hollywood

haha!! iedere dag dat we in new york zaten, hebben we ons trouw ingesmeerd met zonnebrand. en op de dag dat we naar het strand gaan is iedereen vergeten zichzelf in te smeren.. dus, natuurlijk is iedereen verbrand!! myrthe heeft een prachtig strikje op haar rug, marinde heeft knakworstbenen en mama heeft een ingebrande zonnebril, maar maak je maar geen zorgen, want met mij gaat alles goed!:-D

na onze zonnekuur op het strand zijn we naar de skatebaan gegaan om te kijken naar de skateboarders. dat was superleuk! van kleine kindjes tot een volwassene met een midlifecrisis, ze waren er allemaal. er was ook een jongen die iedere keer een truc probeerde te doen, en iedere keer viel. en als toppunt zagen we hem toen we weggingen met een doormidden gebroken skateboard weglopen. we waren gezellig aan het kijken en wilden net weggaan, maar toen stapte Myrthe, natuurlijk op haar blote voeten in de kauwgom en natuurlijk was iedereen al weg, dus wie moest het eraf halen?.. ja, inderdaad, ik dus.

daarna gingen we nog kijken naar de rolschaatsers. en ik geloof dat ik nog nooit zoiets hilarisch heb gezien. er was een lange blanke man met zwarte haren. en hij was zoo grappig (hij was net de foute versie van sneep!)

het was een geweldige laatste dag in LA!!!

xxx ravie!!! :-p

• 14 Juli 2013 - 08:50

Anja:

Hallo Raffie, je hebt echt schrijverstalent, zo leuk en grappig schrijf je dat ik het zo voor me zie! Myrthe moet maar een brilletje kopen! een ware zuster daad heb je verricht door die vieze voetjes schoon te maken! Ik had t niet gedaan hoor.
    Als ik tijd heb van de week ga ik opa Henk opzoeken in Westerheem!
    heel veel plezier op de volgende trip!