Universal Studio's - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Universal Studio's - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Universal Studio's

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

13 Juli 2013 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo allemaal!
Het blijft gek, dat tijdsverschil. De rest ligt nog lekker te pitten en bij jullie is het half vijf in de middag! Mooie tijd om in de badkamer te duiken om een verslag over gisteren te maken.

Universal Studio's was het doel en dat was weer zo leuk! Leuke attracties met surround 3D-effecten. Nooit geweten dat iemand minutenlang aan 1 stuk door zo grondig kan gillen....dat was dus Marinde toen we aangevallen werden door de dino's. De mensen om haar heen vonden Marinde indrukwekkender dan de show geloof ik :)
Dat gillen bleken haar oudere zussen ook heel goed te kunnen in House of Horror. In dat spookhuis blijken namelijk echte griezels rond te lopen die ook nog achter je aan komen....bij voorkeur als je al hard aan het gillen bent! Volkomen hysterisch kwamen ze eruit rennen en dat was pech voor mij aangezien Marinde na 1 stap in in het horrorhuis besloot dat ze dit onder geen voorwaarde ging doen :)
Peter wilde gelukkig wel nog een keertje en dus had ik alsnog gezelschap binnen. Weet je, die meiden hadden groot gelijk...zo eng!!! Die griezels rennen gewoon achter je aan met hakbijlen en kettingzagen, je ziet ze nooit aankomen en je bereikt een punt waarop je echt heel zeker weet dat je geen stap meer wilt verzetten want iedere stap brengt je dichter bij de volgende verschrikking!
Daarna wat verkoeling gezocht in Jurassic Park want die had een splash en dat hebben we geweten...in Nederland word je ook nat in die dingen maar hier is het alsof ze een emmer water in je gezicht gooien. Dat doen ze natuurlijk niet echt....in tegenstelling tot de opwarmers bij Waterworld haha. Als je bij de warming up niet goed genoeg meedoet gooien ze emmers water over het publiek...ook als je wel goed meedoet trouwens.

Al met al een heerlijke dag, heel apart dat een pretpark met een echt werkende filmstudio is gecombineerd. Mooi om te zien hoe dat werkt en we blijven allemaal erg enthousiast over de Amerikaanse mentaliteit (behalve dan de autoverhuurder).
Iedereen is wakker, we gaan lekker ontbijten en dadelijk op naar Venice Beach en Santa Monica....relaxdag vandaag!

Dikke knuffel voor iedereen van ons allemaal!!
X Brigitte

• 13 Juli 2013 - 17:25

Inge:

Heerlijk verslag weer! Het is inderdaad een heel leuk park. Wij vonden jurrasic park ook fantastisch hysterisch.

• 13 Juli 2013 - 17:29

Inge:

Ramon loopt hier vreselijk jaloers te zijn haha. Veel plezier bij de muscles

• 14 Juli 2013 - 06:17

Brigitte Veth:

En terecht Ramon, we genieten hier volop en we snappen waarom je zo gek bent van Amerika!! Ben je in Universal ook in Transformers geweest, is geweldig!
    Zeg mam, lukt het nog een beetje om de reisverslagen te lezen of heb je computerproblemen?

• 15 Juli 2013 - 15:58

Oma Nelly:

lieve brigitte,ik heb geen computerproblemen dank zij alle hulp die ik heb gekregen(nu ook van manon!!!)
    jullie zien er vast heel vreemd uit!!! sterkte!ik ben blij dat het goed gaat met ravelle,en ik moet soms wel echt lachen om alle verhalen (maar niet hardop).de katjes zijn nu in geen velden of wegen te bekennen maar ze hebben lekkere snoepjes gehad, wat ham en een knuffeltje dus ze vermaken zich nu even.
    lieverd ik ben blij
    met de boeken en bladen zo kan ik jullie een beetje volgen en me beter voorstellen hoe het is waar jullie zijn.
    ik denk dat jullie vandaag een heerlijke dag hebben,morgen en overmorgen worden vast super.
    ik hou van jullie en heeeeeeele dikke kuskus van je mam.