Shoppen, Ground Zero en Lion King - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Shoppen, Ground Zero en Lion King - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Shoppen, Ground Zero en Lion King

Door: Marinde

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

10 Juli 2013 | Verenigde Staten, Brooklyn

Hi het was zo leuk gister!
Eerst gingen we schoppen.
give it to me baby.
Ik heb er 2 nieuwe ketingen.
een hartvornig bloemetjes klok
en een met de eifeltoren en rozen en love.
ik had ook een bluewe nieuwe nagel lak


Toen zijn we naar ground zero geweest.
Dat was de plek waar de vliegtuigen in de torens zijn gevlogen. Het was heel mooi gemaakt. Er was een hele grote bak met een waterval die naar beneden ging. Rondom de bak staan allemaal namen van de mensen die dood zijn gegaan door de terroristische aanval.

We gingen ook weer op de hop on hop off bus..het was zo heet!! Toen ze gingen remmen gleed ik letterlijk van mijn stoel.

In de avond gingen we naar de Lion King. Het was een hele mooie musical. Ik vond de eerste en de laatste scene het allermooiste, toen Simba was geboren en toen zijn kindje werd geboren. Na de musical gingen we nog op de foto met de kostuums en .... de kleine Simba. Dat was zo'n schattig jongetje!

Na de musical ben ik nog naar de grootste speelgoedzaak
in New York geweest. Daar staat zelfs een reuzenrad in de winkel en heel lekker schepijs! Ze hadden heel veel Monster High poppen en ik heb een hele mooie Lagoona Blue pop uitgezocht!!! Niet de originele maar nog mooier dus ik ben blij blij blij!
Toen zei mama dat dat mijn verjaardagscadeautje is van opa Henk en toen was ik nog blijer, dit cadeautje wil ik al 2 jaar!!

Tot de volgende keer, hopelijk vinden jullie mijn verslag leuk.

Dikke knuf Marinde

  • 10 Juli 2013 - 16:03

    Anja:

    wat leuk en wat lief en wat zijn de foto's leuk, die hondjes :)!
    heel veel plezier nog. Xxx

  • 10 Juli 2013 - 21:36

    Inge :

    Wat leuk Marinde! Leuk verhaal en wat een leuke foto's.

  • 11 Juli 2013 - 10:28

    Karin Van Der Wijst:

    Hoi allemaal..
    Jeetje Marinde wat een super leuk verslag! Wat hebben julllie al een hoop gezien en gedaan.
    Leuk te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Ik wacht met spanning op het volgende verhaal, dag lieve Marinde, kus voor allemaal van buuf Karin

  • 11 Juli 2013 - 14:12

    Sabrina:

    Wat heerlijk hebben jullie het gehad in New York en inderdaad wat een schattige kleine Simba!! Hoe warm is het wel niet in New York, dat je van je stoel glijdt van de hitte :D ?!?
    Te bedenken dat jullie al weer op weg zijn naar de volgende bestemming.. onvoorstelbaar.
    Hebben jullie al een extra koffer gekocht voor alle cadeautjes en souveniers die jullie mee terug brengen?
    een hele dikke knuffel en ik geniet van jullie foto's,
    Sabrina

  • 11 Juli 2013 - 17:40

    Karin:

    Wat n mooie verhalen van alle dochters. Ben benieuwd of Peter & Brigit ook nog aan de slag moeten! Heel leuk om jullie verhalen uit verschillende leeftijdscategorieen te lezen! wij genieten een beetje mee. Op naar LA, ook heel gaaf hoor maar anders. Wij blijven jullie volgen....

  • 11 Juli 2013 - 17:58

    De Broekmannen :

    Deze Karin!! Zie dat jullie er meer kennen, hoe is het mogelijk dacht dat ik zo'n bijzondere naam had ;-]

  • 11 Juli 2013 - 20:00

    Fleur:

    hoi,marinde en de rest.
    Wat leuk je hebt Lagoona!
    En leuke foto,s met die hondjes.
    En zeuren jullie al van de warmte!? :-)
    Veel plezier verder.
    Groetjes,Fleur.


    Hey Marinde!
    Goed verslag meissie,wat leuk dat jullie lekker hebben geshopt en the lion king lijkt me geweldig!Ik vind de fotoos hartstikke leuk,geniet lekker verder en schrijf veel!we genieten van het lezen,liefs monique

  • 11 Juli 2013 - 20:57

    Manon:

    Hai allemaal! Wat heb je dat allemaal leuk beschreven Marinde, goed zeg! Ik moest wel lachen om die foto met de hondjes. Luisterden zij net zo goed als Frank:-)? Maar je had vast geen hondenkoekjes bij je. Fijn dat jullie zo lekker hebben geshopt. Ik ben benieuwd naar alle aankopen. En als jullie je moeder tevreden willen houden: gewoon op een bus zetten met een luxe koffietje, ha ha, heb je geen kind meer aan blijkbaar;-). Als het goed is zitten jullie nu in LA toch? Ben benieuwd hoe jullie dat vinden. Veel plezier allemaal! Liefs Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 13454

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: