dag 2 - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Brooklyn, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

09 Juli 2013 | Verenigde Staten, Brooklyn

holaaaaa,

iedereen was moe, dus we hebben bijna de hele dag in de hop on hop off bus gezeten. onze tour guide had ons ongeveer 385648596 keer gewaarschuwd voor de bomen waar je soms voor moest bukken omdat ze zo vlak over de bus komen. ennnnn wie zit er weer niet op te letten en krijgt een bitch slap van een boom...... juist ja myrthe !

op een gegeven moment dachten we laten we toch maar van de bus af gaan om lady liberty te gaan bekijken. onderweg kwamen we nog fonteintjes tegen waar we doorheen konden rennen. dat was vrij hilarisch en we kwamen er druipend vanaf.

toen gingen we varen naar het vrijheidsbeeld en dat was wel leuk. we waren ook op dat eiland en daar was een jongen met hele rare schoenen. waar ravelle en ik best hard om gelachen hebben. ook was er een magische regenboom die ervoor zorgde dat marinde weer kleddernat was.

in de avond hebben we nog een avondtour gedaan maar het duurde pittig lang en iedereen zat half te slapen, behalve marinde want die sliep echt.

vandaag gaan we (hopelijk veel) winkelen en vanavond naar The Lion King op broadway!

tot ziens mensen
xx myrthe

• 09 Juli 2013 - 15:07

Sabrina:

Ziet er goed uit... de fonteinervaring kennen we...heerlijk op een warme dag. Zalig zo'n bustocht, maar zon bustocht :D alles zien en geen moeite.
    liefs, Sabrina

• 09 Juli 2013 - 17:15

Anja:

Wat een pret daar met die fonteinen. En per bus zie je toch een hoop! Hier genieten we ook van een zwembad in de tuin! Heel veel plezier nog en houdt wat geld over voor andere leuke steden:) Hakunamatata!

• 09 Juli 2013 - 22:03

Manon:

Leuke foto's! Vreemd om jullie in New York te zien. Al die van tv bekende plekken, maar nu met jullie er op. Die voorstelling van de Lion King zal wel geweldig zijn. Enne...shop-se ladies ;-). Omama wordt steeds handiger met de laptop. Nog even en dan zit ze spelletjes te spelen terwijl ze op de katjes past.
    Liefs Manon

• 10 Juli 2013 - 14:36

Brigitte Veth:

Hakuna Matata!!
    Die bussen zijn zo heerlijk met een Frappucino van Starbucks in je hand :)
    En inderdaad, het is heel gek om op al die bekende plekken rond te lopen. Ground zero was ook heel indrukwekkend en die Amerikanen zijn echt waanzinnig sympathiek.
    Vandaag op naar Empire State nadat we een ontbijtje hebben gescoord en dan morgen op naar LA...ook leuk!!!
    X Brigitte