NEW YORK - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu NEW YORK - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

NEW YORK

Door: ravelle

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

08 Juli 2013 | Nederland, Beverwijk

oke, het is nu vier uur in de ochtend.. en ik loop klaarwakker een reisverslag te typen..!!! gisteren was de 1e dag in New York. de vlucht was heel leuk (we kregen zelfs een ijsje :-D ) en we slapen in een hotel in het hart van New York, tussen de wolkenkrabbers in! vanaf het hotel is het maar zo'n 10 minuten lopen naar Times Square. daar liepen allemaal mensen in pakken rond (weet niet hoe ze het deden, want het was superwarm buiten!!) maar als echte kenners waren wij het erover eens dat de pakken in disneyland mooier zijn :-), maar dat maakte niet uit, want onze aandacht ging toch meer naar de hysterie van Times Square!! ook zijn we naar centralpark geweest, we zagen daar de klok bij de ingang van de dierentuin net als in de madagascarfilm!! gisteren was hartstikke leuk en ik heb zin in vandaag, maar nu ga ik eerst met mam een kopje thee drinken, terwijl de rest nog slaapt. :-p

xxx ravie

p.s. hoeveel taxi's zijn er wel niet in New York!! :-p

  • 08 Juli 2013 - 11:48

    Joke:

    Zoveel indrukken al op de eerste dag, geweldig!!
    Geniet, geniet, geniet!! Xx

  • 08 Juli 2013 - 12:55

    Familie De Vries:

    Wat geweldig om door jullie ogen Amerika mee te beleven. Het is net of we zelf op vakantie zijn ;-)
    Maak mooie herinneringen!

  • 08 Juli 2013 - 13:18

    Monique En Fleur:

    super om te lezen hoe jullie het hebben,reizen een heel klein beetje met jullie mee zo,veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en geniet met volle teugen!liefs van hier(waar het ook heerlijk weer is nu joepie!)

  • 08 Juli 2013 - 19:07

    Oma Nelly:

    hai lieverds daar ben ik weer(dank zij steph}
    ik heb de foto's gezien,leuk!!!en het verslag van ravelle gelezen,wat goed!!!!!en dat om 4 uur in de ochtend.
    jullie genieten duidelijk van jullie supervakantie, heerlijk!!!!' ik heb jullie vliegtuig over zien vliegen ,dat was een mooi gezicht,en lieverd bedankt voor de shag en de lekkere dingen,het gaat goed met de katjes en mij.
    ik ben heel blij jullie vakantielijst en weet dus nu al wat jullie morgen gaan doen,lekker genieten.
    allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik hou van jullie. je mam
    p.s.en natuurlijk wil ik een raamschildering maken, doei

  • 08 Juli 2013 - 23:26

    Marcel En Edith:

    Wat een leuk verhaal Ravelle. We blijven jullie volgen. Heel veel plezier en geniet er van. Groeten Marcel en Edith

  • 09 Juli 2013 - 15:20

    Brigitte Veth:

    Wat een mazzel dat het in Nederland ook lekker weer is nu, geniet er allemaal lekker van en mam....ging het nu echt al fout met de computer op de eerste dag??? Haha, en je hebt nog wel computerles gehad!
    XXX

  • 14 Juli 2013 - 14:41

    Oma Nelly:

    goeiemorgen lieve allemaal
    het is weer gelukt (dus handjes niet op de computer laten rusten maar gewoon op tafel)
    ik heb jullie reisverslagen gelezen die vindt ikzo leuk. en de foto' s!!! daar geniet ik enorm van.
    wat hebben jullie leuke dingen gedaan en fantastische dingen gezien en marinde heeft ook alvast een verjaardagskadoo gekregen!!!thuis gaat alles goed hoor de katjes zijn 's middags lekker lang buiten en muisje begint me zelfs aardig te vinden(dank zij de snoepjes)ik mag haar aaien en af en toe optillen,lief he?
    voor jullie allemaal heel veel lieve kattekopjes van janneke,siepie en muisje.
    lieve brigitte,peter,myrthe(kijk uit voor alles wat los en vast zit)ravelle en marinde geniet heerlijk en
    heel veeeeeeeeel liefs van mij xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 13448

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: