Nog heel even wachten..... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Nog heel even wachten..... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Nog heel even wachten.....

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

05 Juli 2013 | Nederland, Beverwijk

Welkom bij ons reisdagboek!

Het is bijna zover...nog 40 uur wachten en dan zitten we in het vliegtuig richting New York. Iedereen heeft vakantie en we staan allemaal te popelen om Amerika binnen te stormen.

America here we come!!!

(maar eerst nog even inpakken...)

• 05 Juli 2013 - 19:35

Allemaal vakantie? Nog 3 maanden ! Hahaha

Grtz

• 05 Juli 2013 - 20:02

Brigitte Veth:

Ok, kleine correctie omdat Ramon anders maandag niet op zijn werk verschijnt....mijn gezin heeft vakantie!!!
    (en Ramon die mag fijn nog een paar maanden de economie draaiende houden terwijl wij die van Amerika versterken)

• 06 Juli 2013 - 09:32

Sabrina:

Succes met inpakken!! Heel veel plezier en we kijken uit naar de verslagen van alle fantastische dingen die jullie gaan doen, een hele dikke knuffel en tot in Timboektoe!!!

• 06 Juli 2013 - 09:56

Inge:

Heeeeeel veel plezier. Geniet met volle teugen, dit wordt een vakantie om nooit te vergeten! Ik kan niet wachten op de verslagen, zo reizen we een beetje met jullie mee. Vergeet niet naar outback te gaan als je er een tegenkomt en doe de groeten aan ons kapelletje, The Little Church of the west.

• 06 Juli 2013 - 11:24

Karin:

HEEL veel plezier, lekker genieten! Ik ga jullie volgen....

• 06 Juli 2013 - 19:57

Oma Nelly:

alllemaal hele fijne vakantie,kuskus,schoon;mamomanelly

• 08 Juli 2013 - 15:47

Manon:

Veel plezier in New York! Steph gaat omama even helpen met de laptop :-). Héél voorspelbaar Brigitte, ha ha.
    Liefs van ons allemaal