EVERGLADES - Reisverslag uit Everglades City, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu EVERGLADES - Reisverslag uit Everglades City, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

EVERGLADES

Door: ravelle

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Everglades City

Vandaag was supercool. We gingen naar de Everglades en we gingen op 2 tours met een airboot. Het was heel fijn op de boot, want het was stukken minder warm. Het feit dat Myrthe, Marinde en ik op de 1e rij van de boot zaten en daardoor steeds kletsnat werden hielp daar ook wel aan mee. Ik denk dat onze kapiteins stiekem droomden van een carriere als formule 1 autocoureur,want ze hielden erg van snelheid en stunts.

Op de boot zagen we 2 alligators (die Myrthe best wel eng vond) en we zagen superschattige wasbeertjes (die vond ook Myrthe leuk).

We hebben zelfs een baby alligator vastgehouden en die was echt superlief (zelfs Myrthe vond hem geweldig). als je heb aaide voelde hij best wel zacht en hij was gewoon superschattig. Ik heb dus besloten dat ik er ook een wil (ben wel benieuwd wat Myrthe daarvan vindt).

Ondanks een klein overhittingsprobleempje (het is bewonderendswaardig dat Marinde het heeft overleeft) was vandaag echt geweldig.

  • 21 Juli 2015 - 09:34

    Manon:

    Wat fijn dat jullie trip naar de Everglades zo geslaagd was! En wat staat er op die laatste foto voor marterachtige diertjes? Wel slim om voor op de boot te zitten zodat je lekker nat wordt. Maarre....ik denk dat ze het in de buurt minder leuk vinden wanneer je besluit een alligator als huisdier te nemen ;-). Wedden dat hij, wanneer hij ontsnapt, in de beek tegenover ons huis gaat bivakkeren. Ik doe dan dus geen oog meer dicht, want ik kan mij nog goed de Crocodile Hunter herinneren! En dat is duidelijk geen synoniem voor tante Manon. Trouwens, wat moeten jullie katjes er wel niet van denken.....ha ha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13352

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: