who's in miami bitch :D - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu who's in miami bitch :D - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

who's in miami bitch :D

Door: Marinde

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Miami

yeee! we zijn in miami!!!!
na 15 uur reizen zijn we er hoor.
alhoewel we hier nog maar 2 dagen zijn hebben we al best wel veel gedaan. gister lekker naar miami beach wat een superlekker strand is (met lekker warme zee)maar er was wel veel zeewier (dat was een beeetje vies)daarna lekker naar de sup voor een broodje en wat te drinken daarna naar een anderstrand van miami beach met nog veel meer zeewier(iewl) daar was t veel te warm dus gingen maar naar t zwembad bij t hoteldaarna lekker naar de danny's voor 't avondeten daarna gingen myrthe en ik froyo halen erg grappig erg lekker erg vullend toen was de dag alweer voorbij en gingen we lekker slapen vandaag weer een dag! op naar de everglades!

• 20 Juli 2015 - 14:41

Sabrina:

Zeewier in plaats van haaien, geen slechte deal zou ik zo zeggen.
    Ben heel erg benieuwd of jullie vandaag croco's hebben gezien!!!
    Wat is een Froyo? Klinkt een beetje als een hobbit, maar die eet je niet, toch?!?!

• 20 Juli 2015 - 16:29

Manon:

Inderdaad...gelukkig zeewier! Hoop dat jullie een leuke dag hebben in de Everglades. Heb oma net even bij jullie thuis geholpen met de computer, dus dat gaat nu ook weer goed. En wat is inderdaad een Froyo? Iets van bevroren yoghurt???

• 20 Juli 2015 - 18:04

Anja:

Beter zeewier dan regen..... Met een lekkere Froyo kunnen jullie er weer tegen....Genieten allemaal he! Groetjes van ons.....

• 21 Juli 2015 - 16:21

Oma Nelly:

wat spannend in zo'n supersnelle boot op de everglades, maar myrth als je die kleine krokodil al zo leuk vondt dan komt het ook vast wel goed met de slangen en spinnen.jullie hadden ook leuke foto's.en morgen weer lekker naar het strand,geniet van de frosty's en de reisverslagen vindt ik heel leuk.de katjes zijn lekker buiten,het gaat heel goed met ze en ze zijn altijd blij als ik er weer ben.voor allemaal lieve kattekopjes en van mij dikke knuffel .

• 24 Juli 2015 - 12:27

Fleur:

Lijkt me heel gaaf in miami veel plezier nog