New York - Coney island - Phantom of the Opera - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu New York - Coney island - Phantom of the Opera - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

New York - Coney island - Phantom of the Opera

Door: Marinde - Ravelle

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

15 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Manhattan

We zijn naar de Phantom of the Opera geweest. Het was in het Majestic Theater en. Het zag er heel mooi en chique uit, maar ook wel een beetje eng, wat erg goed bij de musical past.

De musical was erg indrukwekkend. Het decor en de kostuums waren prachtig en iedereen kon erg mooi zingen, vooral de Phantom had een heel mooie stem.

Ik vond het een supermooi, maar ook erg zielig verhaal (mama moest natuurlijk al weer bijna huilen). Ik vond alleen Christine (het meisje waar de phantom verliefd op wordt) niet zo leuk, omdat ze iedere keer weer deed wat haar werd gezegd, terwijl dat niet was wat zij wilde. dat vond ik superirritant. Ik vind dat er wel wat sterkere vrouwen in het verhaal mogen.

Voor de rest was het echt prachtig en ook heel grappig soms ondanks al het drama (maar het drama vond ik niet zo erg, want ik vind het altijd wel leuk als het lekker dramatisch is).

nu gaat Marinde een stukje schrijven over coney island. Weten alleen niet of Marinde het af gaat krijgen, want we gaan zo boarden. Dus als het verslag in een keer stopt weten jullie wat er is gebeurd :-D

Coney Island!!!
We gingen eerst vet lang met de metro naar Coney Island. Maar toen waren we er wel echt! We gingen eruit en we zaten al zo', beetje in het Lunapark. We gingen eerst in de Cyclone, alleen Myrthe en ik want mama had geen zin om door elkaar geschud te worden en papa vond het er onveilig uitzien. Maar dat viel best mee want we hadden veel kussens om ons heen dus we hadden er geen last van.
Daarna gingen we nog meer credits kopen zodat Ravie in de hoge zweefmolen kon en ik ging ook mee en hij was heel groot. Daarna gingen Myrthe en ik in de Electrospinn, die draait heel hard rond en gaat heen en weer maar die zat wel een beetje strak dus ik voelde mijn organen kloppen.
Toen gingen we nog in de nootjes en dan ga je snel heen en weer en iedere keer dat we bij Myrthe waren gingen we ziek op en neer en dat was vet leuk. Daarna besloten we om kikkers te meppen met een hamer, dat lukte Ravie bijna maar ik was er niet zo goed in zelf. En toen gingen we naar het strand om te zwemmen want we waren helemaal bezweet maar het was vet koud. Net alsof je in Nederland zwom. Toen zijn we Myrthe op gaan halen sorry....boarden!!!



  • 15 Augustus 2015 - 09:28

    Sabrina:

    Goede vlucht en welkom thuis!!

  • 15 Augustus 2015 - 16:00

    Oma Nelly:

    en nu zijn jullie weer thuis, moe, slaperig maar heel blij en tevreden.
    heerlijk om jullie weer te zien en en te kunnen knuffelen, jullie zien er heerlijk uit.
    the phanton of the opera,daar houd ik ook wel van en coney island lijkt me leuke en
    enorm grote kermis met superattrakties, maar een kikker met een hamer slaan
    is pas echt dramatisch aaaaaaaahhhhhhhhzieliggggggg.
    goed dat myrthe ook meegenomen hebben om te boarden, ook aaaaaaahhhhh.
    lieverds heerlijk dat jullie er weer zin.xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 1259
Totaal aantal bezoekers 13336

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: