tis mijn verjaaardag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu tis mijn verjaaardag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

tis mijn verjaaardag

Door: Marinde

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

jeeee ik ben jarig na toegezongen te worden en cado's open maken gaan we op reis naar washington DC GEORGETOWN CUPCAKES(ook bekend door TLC als dc cupcakes)na lekker lang in de rij te staan waren wij aan de beurt bij een tikie dofen cassiere maar uiteindelijk zaten we lekker als een stelletje idioten die cupcakes door 5en te snijden bij een leuk kanaal zo eentje met water er in.
We telden iedere keer tot 3 en dan propten we een hap in onze mond om te proeven maar na 5 cupcakes zaten we wel een beetje erg vol. Toen hebben we de rest van de cupcakes in de auto gezet en besloot ik dat het tijd was om te shoppen. We gingen even snel de H&M in maar we zagen al snel dat dat ook in Nederland te koop was. Dat vonden we minder leuk dus snel naar de Forever 21!
Ik heb hele leuke shirtjes gekocht!!!
Daarna gingen we nog even naar sportschoenen kijken en nadat we ziek hadden omgelopen gingen we de schoenen kopen. Toen gingen we naar de Ben & Jerry's en daar kreeg ik een heel groot ijsje!! Daarna gingen we naar de garage en in het winkelcentrum daaronder heb ik een paar hele leuke schoenen gekregen.
We hadden het heel warm dus we gingen fijn naar het hotel maar het was een hele leuke verjaardag!

  • 04 Augustus 2015 - 06:24

    Karin , Die Van Fred:

    Hoi marinde, en fam

  • 05 Augustus 2015 - 16:14

    Oma Nelly:

    o lieve marinde wat heb jij een leuke verjaardag gehad en wat een enorm lange rij voor
    de cupcakes.............maar ze zijn prachtig en vast ook heel lekker.
    je verjaardagsfoto's vind ik schattig, je staat er goed op echt als een 12-jarige marinde
    mooiiiiiiiii.
    morgen wordt het hier heel warm zo'n 30 gr.,de katjes zoeken de koellte op
    en ik smelt een beetje,niet helemaal hoor.
    dag lieverds .veel liefs en xxxxx.

  • 11 Augustus 2015 - 21:33

    Sabrina:

    Wat heb je een super verjaardag gehad!
    Die cupcakes zagen er geweldig uit :D
    Nu zelf bakken en als ik kom dan ook nog een glutenvrije variant bedenken ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 13327

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Here we go again!!

07 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Amerika

04 Mei 2013 - 11 Mei 2013

Turkije

Landen bezocht: