Nog maar heel even wachten.... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu Nog maar heel even wachten.... - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Brigitte Veth - WaarBenJij.nu

Nog maar heel even wachten....

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg Brigitte

14 Juli 2015 | Nederland, Beverwijk

Time flies...nog maar een paar dagen en we vertrekken naar Miami. We vliegen lekker op tijd en voorlopig maken we ons alleen nog maar druk om de overstap in Atlanta. We hebben anderhalf uur de tijd dus we zorgen dat we in de startblokken staan!
O ja, we maken ons ook nog druk om de krokodillen (Myrthe vooral) en om de haaien (Myrthe vooral) en om de spinnen (Myrthe vooral) en om de slangen (vul het zelf maar in!).
Myrthe gaat het dus best heel zwaar krijgen deze vakantie :-)
Ik denk dat zaterdag of zondag ons eerste verslag vanuit Miami gaat komen dus...tot later!

• 14 Juli 2015 - 21:47

Anja:

hele fijne vakantie en goede reis! Lekker genieten van dat engs..... Xxx

• 15 Juli 2015 - 09:59

Sabrina:

Heel veel plezier en ben heel erg benieuwd naar de krokodillen, de haaien, de spinnen, de achtbanen en alle andere adrenaline verwekkende momenten!
    Genieten en vooral blijven lachen (als was het alleen maar voor de foto ;) )
    een zonnige, opgeruimde groet,
    Sabrina

• 17 Juli 2015 - 16:28

Oma Nelly:

• 17 Juli 2015 - 16:43

Oma Nelly:

hoi lieverds
    hele goede vlucht en heel veel plezier
    tot over vier weken
    hele dikke knuffelkus
    kusssssssssdssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

• 17 Juli 2015 - 21:03

Inge:

Heel veel plezier!
    We kunnen niet wachten op alle verhalen.
    Het zijn overigens alligators, geen krokodillen. Dus niet naar de crocodiles vragen!
    Dikke X van ons!

• 18 Juli 2015 - 20:47

Ronald, Nathaly, Lotte, Kees En Pien:

Heel veel plezier met mooie herinneringen maken!